logo4 hairways

Argentina Futura pruikenHaarverlies kan verschillende oorzaken hebben: erfelijkheid, een aandoening of een medische behandeling. (Chemo)

Voor alle oorzaken hebben wij een oplossing. Bij gedeeltelijk haarverlies een haarstukje; bij totaal haarverlies is de oplossing meestal een pruik.

Wij werken met diverse leveranciers en de keus is groot.

Natuurlijk helpen wij u graag bij het maken van uw keuze tijdens een intakegesprek, dit is geheel gratis. Mocht u in het ziekenhuis liggen of niet in staat zijn om naar de salon te komen, dan komen wij naar u toe voor het aanmeten en/of afleveren van onze haarwerken. Een intake gesprek kan altijd binnen 5 dagen plaats vinden.

Om in aanmerking te komen voor een vergoeding van de verzekering kunt u bij uw huisarts of specialist een machtiging halen die u vervolgens bij ons inlevert. Wij dragen er dan zorg voor dat deze, met de prijsopgave van uw haarwerk, naar de verzekering wordt gestuurd. U hoeft alleen u eigen bijdrage te betalen, de rest regelen wij met uw verzekering.

Door verbeterde chemo technieken valt het haar niet altijd meer uit. Afhankelijk van de behandeling is het mogelijk dat u uw haar behoudt! Dat weet u echter pas als de behandeling al enige tijd bezig is. Bij ons kunt u, geheel vrijblijvend 3-tot 6 weken een pruik reserveren. Heeft u het nodig, dan staat het voor u klaar. Mocht u de voor u gereserveerde pruik niet nodig hebben, dan heeft u er geen kosten of verplichtingen aan. Wel vragen wij u ,ons even te melden als u de pruik niet nodig heeft.

Op onze haarwerken geven wij 6 maanden garantie op fabricagefouten. De gemiddelde levensduur van haarwerk bedraagt ongeveer een half tot één jaar. Dit is afhankelijk van uw werkomgeving, sportbeoefening en talgafscheiding.

Indien u dit wenst kunt u uw haarwerk door ons laten wassen/stylen.

 

Klachtenprocedure

logo geschillencommissieU kunt altijd bij ons terecht met eventuele klachten, deze worden zorgvuldig door ons behandeld. Als het voor ons mogelijk is de klacht zelf op te lossen,doen wij dat onmiddellijk,terwijl u erop wacht, of als daar op dat moment geen tijd voor is, binnen 2 werkdagen.

Mocht de fout bij de leverancier liggen,dan wordt het haarwerk, na overleg met de betreffende leverancier, direct ter reparatie retour gestuurd. Er wordt altijd naar gestreefd om het haarwerk binnen 6 weken weer terug te hebben. Natuurlijk is dit voor u kosteloos, tenzij uw klacht een gevolg is van een verkeerde behandeling van uw kant.

Hairways is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging. Heeft u een klacht waar u met ons niet uit komt, dan kunt u bij De Geschillencommissie terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en een ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.

Meer informatie en de Algemene Voorwaarden vindt u op: www.anko.nl

Behandelingen

Hairways staat voor een persoonlijke benadering, en deskundig advies. Alle behandelingen worden met de grootste zorg uitgevoerd.
Een kopje koffie of thee en een warm doekje zijn bij de service inbegrepen.
We werken op afspraak en zijn door ons digitaal afspraken systeem 24/7 bereikbaar.